RPG en ORPG forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

2 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Smellycat vr maa 27, 2020 8:05 pm

Elliot
Ik lachte om zijn preutsheid. "Oh, I can't? What are you gonna do?" Uitdagend wiebelde ik met mijn wenkbrauwen terwijl ik me op mijn rug draaide en hem aankeek.
"Oh, don't worry about those guys," zei ik geruststellend. "They're not stupid, probably. But I don't think our prince charming will get in trouble for stealing a kiss in the cleaning closet, will he?"
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Cynthia vr maa 27, 2020 8:24 pm

Sergius
Elliot wist precies wat hij moest zeggen en doen om mij te bespelen. Gelukkig wist ik precies hoe ik dat bij hem moest doen. "Hmmm. Maybe I should spank you." Ik deed alsof ik er serieus over nadacht, terwijl mijn vrije hand zacht over zijn zij gleed, plagend.
"You think I am charming?" Gevleid keek ik hem aan. "That is so sweet. I think you are very charming too." Langzaam boog ik mijn hoofd naar hem toe om vervolgens mijn lippen op de zijne te planten. Terwijl ik hem zoende, gleden mijn handen langzaam langs zijn zij, richting zijn middel. Een paar seconden later bewoog ik mijn hoofd naar achteren en zette de kietelaanval in.
Cynthia
Cynthia
Admin

Aantal berichten : 764

https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Smellycat vr maa 27, 2020 8:30 pm

Elliot
"Why, prince, you can not say such things," zei ik grijnzend, zijn eigen woorden nu tegen hem ingezet.
Hij kende mijn zwaktes en de plekjes waar ik absoluut niet tegen kietelen kon. Een paar lachjes schoten uit mijn keel totdat ik zijn beide polsen beet had en hem in het matras drukte. Ik pinde hem vast rond zijn middel met mijn gewicht en hield hem zo gevangen.
"Now what are you going to do, huh?" fluisterde ik plagend.
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Cynthia vr maa 27, 2020 8:42 pm

Sergius
Helaas moest ik mijn kietelaanval al snel staken, omdat Elliot me overmeesterde. Nu was ik de onderliggende partij. Hij had me op meerdere plekken stevig in het matras gedrukt, dus er was niet veel wat ik kon doen. "I mean, if this bed makes so many noises, someone will hear me screaming for help, right?" Uitdagend staarde ik terug. "But I think I will just enjoy the view." Tergend langzaam liet ik mijn blik over Elliots lichaam glijden.
Cynthia
Cynthia
Admin

Aantal berichten : 764

https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Smellycat za maa 28, 2020 12:06 am

Elliot
"Oh, I'm pretty sure my view beats yours." En met die woorden legde ik Sergius het zwijgen op door mijn lippen op de zijne te drukken.

Plots schoot ik wakker en voor enkele seconden had ik geen flauw idee waar ik was. De ruimte was schemerig, met enkel een beetje maanlicht dat tussen de gordijnen door op de blinkende vloertegels scheen. En toen wist ik weer waar ik was. Bij mijn prins, die naast me op zijn zij lag, in een diepe slaap. Ik draaide me een kwartslag en legde mijn arm losjes over zijn middel.
"Goodnight, babe."
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Smellycat za maa 28, 2020 3:43 pm

Cake  Laughing

Elliot
De volgende ochtend ontwaakte ik uit een diepe slaap maar in een leeg bed. Typisch. Sergius was altijd meer een ochtendmens geweest dan ik, en hij kon ook nooit lang in bed blijven liggen. Ik daarentegen was soms moeilijk uit bed te slepen. Maar wetend dat mijn prins hier ergens rond liep, was meer dan genoeg motivatie vandaag.
Terwijl ik mijn ogen liet wennen aan de ochtendzon hoorde ik het stromen van water niet ver hiervandaan. De deur van de aangrenzende badkamer stond op een kiertje. Ik stapte uit bed en wurmde me uit mijn kleren van de avond ervoor. Zonder er aandacht aan te besteden zwierde ik ze her en der op de vloer.
De badkamer rook naar Sergius' douchegel en ik kreeg een melig gevoel van nostalgie.
"Hey there hot stuff," kraakte mijn ochtendstem toen ik de douche instapte en me bij Sergius voegde. Hij was zich nog niet bewust van mijn aanwezigheid en stond met zijn rug naar mij toe. Ik had maar een luttele paar seconden om zijn lichaam te bewonderen van top tot teen, waarna mijn blik op zijn achterste bleef rusten. Nog voor ik het doorhad had mijn hand een speelse tik gegeven op het beeld voor mijn ogen - ik kon er niks aan doen, dat gedeelte van Sergius was onweerstaanbaar.
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Cynthia za maa 28, 2020 4:15 pm

Sergius
De ochtend erna werd ik wakker door de zon wiens stralen door een kiertje van de gordijnen naar binnen vielen. Heel even was ik gedesoriënteerd doordat ik een warmte naast me voelde die er normaal gesproken toch echt niet was, toen ik besefte dat Elliot hier was. Met bonkend hart bekeek ik de slapende schoonheid naast me. Op dat moment voelde ik me intens gelukkig, de situatie buiten de muren van het paleis volledig vergetend.
Langer dan een paar minuten hield ik het toch echt niet vol. Bijna altijd trad ik de dag met frisse zin tegemoet, en daar hoorde lang in bed liggen niet bij. Dan kon je niets meer met je dag doen. Elliot daarentegen kon soms wel een luie snurker zijn. Omdat hij er nu zo vredig bij lag, liet ik hem maar even.
Door de warme stralen van de douche begon ik me nog frisser – en vooral schoner – te voelen. Zachtjes neuriede ik een typisch Bosnisch liedje terwijl ik mijn haren waste. Net toen ik mijn lichaam wilde gaan reinigen, voelde ik een tik op mijn billen. Ik draaide me om, en daar stond Elliot, volledig naakt. Ik kon het niet laten om mijn blik even over zijn hele lichaam te laten gaan, ongegeneerd. Zo te zien was hij net wakker, de slaap stond nog in zijn ogen. "Good morning, sleepyhead." Met een glimlach boog ik me naar voren om een kus op zijn mond te drukken, waarna ik hem dichter naar me toe trok. Vervolgens draaide ik ons zo om, dat hij onder de douche kwam te staan. Toen zijn haar eenmaal nat genoeg was, pakte ik de shampoo en masseerde ik zijn haar en hoofdhuid ermee. "Did you sleep well?"
Cynthia
Cynthia
Admin

Aantal berichten : 764

https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Smellycat za maa 28, 2020 4:38 pm

Elliot
Sergius draaide zich om - ik kon niet beslissen welke kant van zijn lichaam me meer opwond.
"Hmmm," bromde ik genietend tegen zijn hals nadat hij me tegen zijn warme lijf drukte.
Twee tellen later voelde ik de hete stralen op mijn hoofd plenzen. Ik liet me met één hand tegen de betegelde muur leunen en voelde het water mijn lichaam opwarmen. Vervolgens veroorzaakten de masserende vingers van Sergius rillingen langs mijn ruggengraat en hmmm-de ik verschillende keren van genot. "Oh yeah, that's the stuff. I missed this. Can you do this everyday, babe?"
Dit was het leven.
"Slept like a frickin' rose. Another thing I missed: your mattrass. You know how to pick a bed, mister Prenjits."

Prenjits = hoe Ellie de naam van zijn lover verkracht met Amerikaans accent
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Cynthia za maa 28, 2020 5:19 pm

Sergius
Ik grinnikte om de geluiden die over Elliots lippen kwamen, maar kon toch enkele rillingen over mijn lijf niet onderdrukken. De jongen tegenover me begon toch aardig verwend te klinken. "You know, if I did not know better, I would say that, out of the two of us, you were the prince." Ietwat verwaand en toch speels keek ik in zijn ogen.
"You almost got the Bosnian accent right. You only need to change the whole accent." Grinnikend drukte ik een kus op zijn lippen, waarna ik verder ging met het reinigen van zijn haar en de lichamen van ons allebei.
Minuten later draaide ik de kraan uit, waardoor ik zo dichtbij Elliot kwam dat ik zijn adem in mijn nek voelde. Ik voelde de spanning toenemen, maar wist toch net de verleiding te weerstaan en boog me van hem weg. Van de stapel die net buiten de douchecabine lag, pakte ik twee handdoeken, waarvan ik er eentje aan Elliot aanreikte.
Slechts gekleed in een slip liep ik de slaapkamer weer in. Daar kwam ik erachter dat Elliot zijn kleding overal had neergegooid. "Babe…" kwam er met een kleine zucht over mijn lippen heen. Mijn kleding van gisteren lag netjes opgevouwen op een stapel. Ik besloot er verder niets over te zeggen en liep naar mijn kledingkast om uit te zoeken wat ik vandaag wilde dragen. "What would you like to have for breakfast today, Mr. Silverman?" Ik kon het niet laten om mijn Bosnische tongval door te laten klinken. "Or should I call you Prince, sir?"
Cynthia
Cynthia
Admin

Aantal berichten : 764

https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Smellycat za maa 28, 2020 6:06 pm

https://www.youtube.com/watch?v=fU1hPO078NY omg kijk hoe cute zo stel ik me Serg dus ook voor met dat sexy accentje aaaah

Elliot
"Ha, we both know the only true prince in this room is you, babe, and of course I am the king." Gniffelend keek ik terug in zijn ogen.
"I'm sorry, it's such a difficult pronounciaton and I'm just a simple Aussie farmer," zei ik schouderophalend. Zo onschuldig mogelijk wierp ik Sergius een blik.
Toen we allebei schoon en zo fris als hoentjes waren boog hij zich over me heen om de douche het zwijgen op te leggen. Ik had nog wel uren onder die douche kunnen staan met Sergs handen die me zorgvuldig inzeepten. Terwijl Sergius zo dichtbij kwam voelde ik een vlaag van opwinding die mijn roes van de hete stralen deed onderdompelen, maar de prins boog zich weer van me weg van stapte de douche uit.
"Thanks," zei ik schor, niet in staat de opwinding uit mijn stem te houden. Ik schraapte mijn keel terwijl ik de handdoek aanpakte en begon mezelf droog te wrijven.
Sergius zei iets vanuit de slaapkamer. Inmiddels had ik mijn lichaam droog gescrubt en drapeerde ik de handdoek rond mijn heupen vooraleer de beste man te achtervolgen.
"Hmm," zei ik nadenkend terwijl ik bij Sergius kwam staan en met mijn schouder tegen de kast leunde. Mijn ogen rolden weer over zijn lichaam en onbewust beet ik op mijn onderlip terwijl ik ietwat te lang naar Sergs ondergoed bleef staren. "I know what I'd like," mompelde ik bijna te zacht om hoorbaar te zijn. Nog voor Sergius kon reageren, rechtte ik mijn houding en schudde de schreeuwende gedachten uit mijn kop. "Cake. Yeah, um, I want to eat cake."
Nice save, bro, dacht ik intern, rollend met mijn ogen.
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Cynthia za maa 28, 2020 8:18 pm

Sergius
"Aussie farmer," herhaalde ik, in een poging om serieus te doen. Ja, dat ging niet werken. In zijn melige bui had Elliot zichzelf ook al koning genoemd, wat een lach in mijn keel had doen opborrelen.
Ik bekeek de kledingstukken in mijn kast toen Elliot - slechts met een handdoek om zijn middel gebonden - naast me kwam staan. Ik deed mijn best om me te focussen op de stukken stof voor mijn ogen, maar uiteindelijk won de mompelende spetter overduidelijk mijn aandacht. Zijn eerste woorden had ik niet goed gehoord, maar hij sprak al opnieuw voordat ik ernaar kon vragen. "Cake," herhaalde ik, terwijl mijn blik weer naar mijn kledingkast was gegleden. Zou hij cake by the ocean bedoelen...? "The King wants to eat cake for breakfast." Ik trok een witte blouse uit de kast en drapeerde deze om mijn schouders. "Do you think this King is capable of baking his own cake, with his Majesty?" Ik maakte een kleine reverence om mezelf aan te duiden met dat laatste. Toen ik stappen zette in Elliots richting, maakte ik allereerst een beweging alsof ik de knoopjes van mijn blouse dicht ging doen. In plaats daarvan trok ik met een pijlsnelle beweging de handdoek van Elliots heupen af. "Wear something cute," sprak ik met een knipoog, waarna ik verder liep.
De handdoek gooide ik op de plek waar ik de mijne had gelaten, waarna ik zwarte sneakersokken en een zwarte pantalon aantrok. Ik haalde een kam door mijn haren totdat ik tevreden was met mijn coupe. De krulletjes kwamen al enigszins terug, ondanks dat mijn haar nog nat was. Ik trok iets aan mijn voeten en wachtte met mijn handen in mijn zakken bij de deur. "Ready?"


Laatst aangepast door Cynthia op za maa 28, 2020 9:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Cynthia
Cynthia
Admin

Aantal berichten : 764

https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Smellycat za maa 28, 2020 8:46 pm

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Original

Elliot
Een lachje verliet mijn keel terwijl ik toekeek hoe Sergius zijn kleding uitzocht. "Uh, I'm sure this king is..." Bam, mijn handdoek viel naar de grond door de prins zijn toedoen en daar stond ik in mijn blootje. "...capable."
"Something cute," herhaalde ik terwijl ik nonchalant richting mijn koffer wandelde. "Will do, your majesty."
Daaruit toverde ik sokken en ondergoed, een spijkerbroek, wit T-shirt en een geruit hemd die ik openhangend erover droeg. Sergius stond al klaar bij de deur, een mix van elegantie, zakelijkheid en sexyness zoals gewoonlijk, toen ik mijn lage Converses van de dag ervoor onder het bed vandaan viste. Zodra deze aan mijn voeten staken, stond ik recht.
"Yes sir. Now let's go and bake that cake," zei ik met een knipoog.
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Cynthia za maa 28, 2020 9:29 pm

Damn die GIF  Very Happy

Sergius
Mijn ogen gleden over zijn outfit heen. Ietwat casual, geen geheel koninklijke outfit, maar hij zag er nog steeds net zo aantrekkelijk uit als altijd. Toen Elliot naast me stond, haalde ik driemaal een hand door zijn haren om het enigszins in model te brengen, waarna ik me voorover boog om hem een kus te geven. Na de zoen liet ik mijn hoofd kortstondig dichtbij de zijne hangen. Met mijn ogen gesloten genoot ik van zijn aura en ik voelde me gelukkig. De betovering verbrak en met een charmante glimlach keek ik mijn Aussie aan. "Let's go."
Met zijn hand in de mijne had ik hem door de gangen geleid in de richting van de keuken. Eenmaal daar groette ik het tweetal aanwezige medewerkers, gelukkig niet dezelfde als die Elliot en ik gisteren getroffen hadden. Of beter gezegd, die ons aangetroffen hadden. "idemo ispeći tortu*." Met een ietwat vreemde blik keken de twee me aan. Het was ook niet iedere dag dat een prins in de keuken kwam om daadwerkelijk iets klaar te maken. Mompelend liep het tweetal de ruimte uit, en ik ving iets op wat klonk als 'Želim im puno sreće...'*. Schouderophalend draaide ik me Elliots kant uit.
"So, what kind of cake would you like to bake? We could make Bosanki lokum, which translates to 'Bosnian pleasure'." Terwijl ik hem aankeek, kon ik een wenkbrauwwiebel niet tegenhouden. "Hurmasice is delicious, but maybe a bit too complicated and not really suited to be eaten for breakfast." Ik dacht even na wat er nog meer voor opties zouden zijn. "Kolac sa bundevom i orasima is also really great. It is a pie with pumpkin, carrots and walnuts in it." Ik was zo dol op die taart. Eén van de keukenmedewerkers maakte die taart altijd tot een goddelijk etenswaar. "But what flavour would suit your appetite, dear?"

* Vertaling:
"We gaan een cake bakken."
'Ik wens ze veel succes.'
Cynthia
Cynthia
Admin

Aantal berichten : 764

https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Smellycat za maa 28, 2020 9:44 pm

Elliot
We arriveerden in een gigantische keuken, blinkend schoon en uitgerust met allerlei fancy keukenapparaten. Ik liet mijn blik over de ruimte glijden terwijl Sergius iets in het Bosnisch prevelde tegen de twee medewerkers die reeds voor ons in de keuken stonden.
"Well," verzuchtte ik nadat Sergius een behoorlijke lijst met opties had opgenoemd. "I gotta say, you had me at Bosnian pleasure." Ik schoof mijn handen in mijn zakken en zette een paar stappen in Sergius' richting. "Although, I'm not sure you'll fit in the oven, darling."
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Cynthia za maa 28, 2020 10:05 pm

Sergius
Ik lachte om Elliots opmerking. Oké, ik had het voorzetje inderdaad wel gegeven. "All right, Bosnian pleasure it is." Ik zette de benodigde stappen om dicht genoeg bij hem te zijn en drukte een kus op zijn lippen. "This hot stuff cannot handle 180 degrees Celsius though. Perhaps you should try some other temperature." Even keek ik hem aan, waarna ik langs hem heen liep om de ingrediënten te pakken. Bloem, boter, ei en poedersuiker.
"Okay, we should throw this all together, make a dough out of it, slice it into tiny pieces and put those in the oven. Simple, right?" Ik ging op zoek naar een bakje om de boter in de magnetron te kunnen laten smelten, waarna ik de oven voorverwarmde op 180 graden Celsius.
Cynthia
Cynthia
Admin

Aantal berichten : 764

https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Smellycat za maa 28, 2020 10:14 pm

Elliot
"Well I've changed my mind anyway, seems like a waste to eat you," zei ik grinnikend waarna ik mijn mouwen opstroopte en naar zijn instructies luisterde. "Sounds simple enough. But first things first babe, we gotta wash our hands."
Toen mijn handen de properheid zelve waren, keek ik Sergius vragend aan. "What do you want me to do?"
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Cynthia za maa 28, 2020 10:29 pm

Sergius
"That is very important indeed." Onze handen waren goed gereinigd voordat we met de producten om te bakken begonnen. "I think you can knead the dough." Nadat ik de boter verwarmd had, deed ik de benodigde hoeveelheden van de ingrediënten in een kom en liet Elliot het deeg kneden. Het ging zowaar nog goed ook. Ook de rolletjes waren hartstikke makkelijk om te maken en zo kon het al snel de oven in.
"And now we wait." Leunend tegen een van de aanrechten keek ik naar Elliot, mijn armen over elkaar.
Cynthia
Cynthia
Admin

Aantal berichten : 764

https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Smellycat za maa 28, 2020 10:58 pm

Elliot
Het was de eerste keer dat Sergius en ik samen in de keuken stonden, en het was aangenaam om hem de leiding te laten nemen. Het deeg vervormden we tot kleine rolletjes en ik kon niet wachten om ze te proeven.
"Maybe we can amuse ourselves while the rolls get cooked. Is there anything around here we can do?" hintte ik. "What do you usually do in the morning? When you don't have to work, I mean."
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Cynthia za maa 28, 2020 11:16 pm

Sergius
"I mean..." Verleidelijke gedachten schoten door mijn hoofd, maar we hadden op het moment een taak dat toch enigszins focus vereiste. Of althans, onze aanwezigheid in de keuken. Ik dacht even na over zijn vraag. Het was eigenlijk zo raar dat Elliot mijn ochtendritueel nog nooit meegemaakt had. "Often, I workout in the gym or I run around in the garden. Sometimes I read something. Or I play some instruments." Een lach vloog over mijn lippen. "Rarely, I attempt to dance." Met een glimlach op mijn gezicht keek ik naar Elliot. "What about your morning ritual?"
Cynthia
Cynthia
Admin

Aantal berichten : 764

https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Smellycat za maa 28, 2020 11:30 pm

Elliot
"Dance?" vroeg ik, en probeerde me in te beelden wat hij daar precies mee bedoelde. "By yourself you mean? I'd like to see that."
"Well, when I'm not at college or when I have a morning off I usually go to the gym with a friend of mine, or I take the bike for a ride 'round town, after a decent amount of sleep that is, of course." Een klein lachje speelde rond mijn lippen. "Elliot Silverman does not turn down the opportunity of stayin' in."
Ik keek door het raam naar buiten, het zonnetje scheen. "It doesn't look awful outside, why don't we go and visit that garden of yours? You can give me a tour."
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Cynthia zo maa 29, 2020 12:33 pm

Sergius
"Yeah, just by myself. And no, you are not going to see that." Volgens mij had ik nooit eerder iemand verteld dat ik überhaupt een poging tot dansen deed. Het was iets wat ik voor mezelf deed, bewegen op muziek. Waarschijnlijk zag het er voor anderen niet uit, maar ik werd er vrolijk van.
Hoofdschuddend lachte ik om Elliots opmerkingen. "You are so lazy." Uitdagend keek ik hem aan.
Ik volgde zijn blik door het raam. Het weer zag er inderdaad best aangenaam uit. Peinzend keek ik even heen en weer tussen de oven en het raam. "All right, we can take a short walk."
Onderweg naar de deuren die ons naar de tuin zouden leiden, begon ik alvast wat te vertellen over de tuin zelf. "My mother is into landscape gardening, so she was involved in designing the garden. I think she, together with a couple of architects, created a right balance between overwhelming beauty and serenity. It is so alluring to see all the flowers blossoming in Spring. And there is a pavilion in the back of the garden which is rarely used, but it has all the facilities of a regular house." Weliswaar een kleiner huis dan wat ik gewend was, maar alles was aanwezig. Er was een keukentje, een zitkamer, een recreatieruimte en zelfs enkele slaapkamers. Volgens mij was de intentie van het tuinhuis geweest om kleinschalige feesten te organiseren of aan leden van andere koninklijke huizen als verblijfplaats aan te bieden, maar eigenlijk werd daar zelden gebruik van gemaakt.
Cynthia
Cynthia
Admin

Aantal berichten : 764

https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Smellycat zo maa 29, 2020 2:37 pm

Elliot
"Why, is is that bad?" plaagde ik hem. Als ik hem niet mocht zien dansen, dan zou ik hem wel een keer laten dansen. Maar niet alleen dit keer, natuurlijk.
"Lazy is my middle name," zei ik breed glimlachend met geveinsde trots. Ik schaamde me niet voor mijn luie kantje. Ik schaamde me in het algemeen niet snel, en zeker niet om hoe ik ineen stak. En bij Sergius voelde ik me al helemaal schaamteloos. Die jongen mocht alles van me weten, ik wist dat niets hem daadwerkelijk kon afschrikken. Daar was ik gewoon te leuk voor. Ha.
We naderden grote tuindeuren en Sergius zette een verhaal in. Ik luisterde aandachtig. Hij kon soms zo poëtisch en welbespraakt een verhaal vertellen, maakt niet uit waarover. En zijn accent maakte het alleen nog dromeriger. Ik hield ervan wanneer hij, zonder door te hebben hoe geraffineerd hij klonk, zo sprak. Het was één van de vele dingen die Sergius maakte tot wie hij was en ik was er dol op.
Ik liet mijn ogen langs de weelderige natuur glijden. Het was een paleistuin, dus natuurlijk was alles perfect bijgehouden, getrimd en zeker niet overwoekerend, maar het bleef nog altijd natuur. "It's gorgeous," zei ik bewonderend. "Your mother has a great eye for detail. I guess something you have too." Even keek ik hem zijdelings aan, glimlachend. Ik had Sergius' ouders, de koning en koningin, nog nooit uitgebreid ontmoet of gesproken, en dus kon ik niet weten of Sergius op hen leek of karaktereigenschappen had geërfd.
De tuin had een hoog zen-gehalte, en ik kon me voorstellen hoe Sergius zich hier af en toe kon afzonderen om even een pauze te nemen van zijn taak als prins die binnen de paleismuren golden. "I can see how you'd like to escape here. It's so peaceful. My mother would love it here also, I think."
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Cynthia zo maa 29, 2020 3:49 pm

Sergius
Met een glimlach rond mijn lippen reageerde ik schouderophalend op zijn geplaag. "Maybe, I do not know. But sometimes, moving to music makes me happy, so I do it just for myself, you know." And I rather do other things than dance for you… schoot er door mijn hoofd. Peinzend keek ik voor me uit. "What about you? Do you dance?" Ik kon me niet herinneren dat ik Elliot ooit echt had zien dansen. We waren in het paleis op Hawaï vast wel een keer samen bij een formele danspartij aanwezig geweest, maar verder dan dat was het giswerk.
Zodra we de tuin instapten, voelde ik de rust door mijn lichaam stromen. Ik snoof de weelderige geuren op en ademde gelukzalig uit. Met mijn handen achter mijn rug gleed mijn blik naar Elliot. "Thanks, I will pass on the commendation. Or you can do it yourself." Formeel gezien had hij mijn ouders nog nooit echt ontmoet of gesproken. Dat kon vast niet lang meer duren, dacht ik verheugd. Met een glimlach hoorde ik Elliots volgende woorden aan. "Is your mother into gardening?" Officieel had ik ook zijn moeder nooit ontmoet en eigenlijk wist ik ook vrij weinig over haar, behalve de dingen die Elliot slechts terloops had laten vallen. We waren altijd met andere dingen bezig geweest en hadden nog niet echt tijd gehad om over zulke zaken te spreken. Ergens maakte het ook niet uit, het was juist mooi als het natuurlijk in gesprekken ter sprake kwam en we langzaamaan steeds meer gewend raakten met elkaars naasten.
Cynthia
Cynthia
Admin

Aantal berichten : 764

https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Smellycat zo maa 29, 2020 4:28 pm

Elliot
Zijn antwoord was zo oprecht en eerlijk dat ik er geen plagend gevolg aan kon geven. Nu kon ik alleen maar fantaseren over hoe het eruit zou zien. Zijn vraag liet me gniffelen. "Well, not to sound super lame or superficial compared to your answer... but I only dance in the club with my friends when... I might have had a bit too much to drink." Ik kon wel wat klassiekere dansen aan, de simpele schuifelnummers, maar een pro in de techniek was ik allerminst. Ik deed gewoon wat goed voelde en dat was tot op heden altijd goed genoeg geweest.
Ik keek even op door zijn opmerking. "Will your parents be around here soon then?"
"My mum grew up on a farm, so she knows the ins and outs of the land, but she's not an expert at flowers and all that. She has a kitchen garden in her back yard now. Always asking me to come by and try some of her new veggies - I'm pretty sure she thinks I eat nothing but instant noodles and junk, so she tries to keep me healthy by inviting me over for dinner." Ik grinnikte hoofdschuddend. Moeders.
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Cynthia zo maa 29, 2020 5:35 pm

Sergius
Zachtjes lachte ik met hem mee. "That is not super lame, it is just lame." Dronken Elliot, die had ik ook al een paar keer meegemaakt.
Even dacht ik na over waar mijn ouders ook alweer waren. Ik was sinds Elliots aankomst eigenlijk totaal niet bezig geweest met iets anders dan hem of ons. "My parents are visiting some countries in South-America together with my sister. I believe they currently are in Mexico." Mijn twee jongere broertjes waren bij hun nanny hier in het paleis achtergebleven, aangezien zij nog schoolgaand waren. En sinds ik de kroonprins niet was, hoefde ik vaak niet mee met staatsbezoeken. "I do not know when they will be back. Maybe sooner, with the crisis that is going on." Ik haalde mijn schouders op en probeerde niet weer aan al mijn zorgen te denken.
"You want to say that you do eat something else than instant noodles and junkfood?" Plagend keek ik hem aan. Voordat Elliot daar überhaupt op had kunnen reageren, klonk er in de verte een nogal storend geluid dat me niet bekend voorkwam. Pas toen schoot me te binnen dat we etenswaar in de oven hadden gezet, wat inmiddels al een tijdje geleden was. Met een redelijke pas liep ik in de richting van het paleis, naar de keuken. Hoe dichterbij ik kwam, hoe harder het geluid klonk. Dat was zeker weten het brandalarm.
Eenmaal in de keuken aangekomen stonden er al enkele medewerkers, waarvan eentje met een brandblusser in zijn handen, in de ruimte. Zelfs enkele beveiligingslieden waren op het alarm afgekomen. De plaat was inmiddels uit de oven gehaald, maar in de keuken waren nog rookpluimen te zien en te ruiken. Op dat moment stormden mijn broertjes de keuken in met in hun kielzog hun nanny. Het schaamrood trok me naar de kaken. "Sorry, everyone, this is my fault." Mijn broertjes begonnen te lachen. "Sergius!" spraken ze. Mijn blik viel op hen. "What do we say to our guests?" Met mijn hoofd gebaarde ik naar Elliot, die inmiddels naast me was komen staan. "Hey Elliot," klonken de twee in koor, waarbij ze ook nog synchroon zwaaiden. "Now, go with Ekaterina." Zowaar gedwee liepen ze richting hun nanny, maar ik hoorde ze alweer Bosnische woorden fluisteren naar elkaar die onze ouders niet hadden willen horen.
Inmiddels was het brandalarm uitgeschakeld en waren de meeste medewerkers weer aan het werk gegaan. Ik liep in de richting van ons mislukt bakwerksel. "So, no Bosnian pleasure for us." Vervolgens rook ik aan mijn eigen kleding. "We do smell burnt though. We should get changed."
Cynthia
Cynthia
Admin

Aantal berichten : 764

https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥ - Pagina 3 Empty Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum