♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Smellycat op vr feb 19, 2016 7:08 pm

Selliot
praattopic

~

De hoofdpersonages:
- Sergius Antonius Pranjić (spreek uit: Prenjitsj)
- Elliot Isaac Silverman
~

Het voorverhaal:
Sergius verblijft in de Palace Of Nobility als gast op 21-jarige leeftijd. Wanneer Elliot er op 18-jarige leeftijd tijdelijk komt werken als stalknecht, ontstaat er een bijzondere vriendschap tussen de twee. Drie jaar lang is er geen contact tussen de twee: Sergius heeft het nota bene erg druk met zijn bestaan als prins van Bosnië-Herzegovina en Elliot studeert aan de andere kant van de wereld, Australië.
En dan vinden ze elkaar terug. Is het toeval of lot? (cliché blabla I know xoxo)

bounce

Praatse & (gif/foto)spamse!

Laatst aangepast door Smellycat op vr feb 19, 2016 8:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Smellycat

Aantal berichten : 85

Terug naar boven Go down

Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Cynthia op vr feb 19, 2016 7:53 pm

JA IEP SELLIOT

Mijn en Nonnie's ship ♡

Serg is geen kroonprins lieve schat, hihi

Sowieso dat Ellie Sergje altijd heeft geplaagd en gaat plagen door zijn achternaam verkeerd uit te spreken hihi. Totdat hij hem zelf krijgt *smelt smiley en heart eyes enzo*

Cynthia
Admin

Aantal berichten : 625

http://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Go down

Bericht van Smellycat op vr feb 19, 2016 8:16 pm

Ojaaaaa oeps

Hé waarom krijgt Elliot eigenlijk Sergs achternaam en niet andersom?

Smellycat

Terug naar boven Go down

Bericht van Cynthia op vr feb 19, 2016 10:21 pm

Omdat Sergje de prins is en we dat al hadden bepaald. Elliot Isaac Pranjic ♥ Zoveel feels

Iep Ellie die Bosnisch gaat praten en het in het begin helemaal niet kan en een tijdje later verrast hij Serg door wat Bosnisch te praten en op zo'n manier dat het vrij vloeiend klinkt en dan ook iets met 'Ik hou van je' of zoiets. Iep iep iep. Sorry ik zit vanavond echt in een romantische ship bui of zoiets. Luvvv everywhere

Cynthia
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Cynthia op di maa 08, 2016 8:46 pm

KIJK https://www.instagram.com/p/BCYce8EASdm/?taken-by=codychristian&hl=nl

EN DEZE https://www.instagram.com/p/BBH9i2OA_Ml/?taken-by=alexxxcunha

Cynthia
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Smellycat op do maa 10, 2016 7:52 pm

Shocked aaah dat is echt een hele mooie foto van Cody

Ahwie cute Alex

Smellycat

Terug naar boven Go down

Bericht van Cynthia op di maa 22, 2016 11:18 am

https://www.youtube.com/watch?v=MFmLfeMzgrc
Oké misschien gaat het niet de winnaar worden maar het is Bosnisch dus hier hebben we misschien iets aan hihi. Voor ons eigen Bosnisch en voor Selliot *hearteyes smiley*

Cynthia
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Smellycat op di maa 22, 2016 5:05 pm

Omygod wat een verschrikkelijke vent zeg Shocked silent

Smellycat

Terug naar boven Go down

Bericht van Cynthia op di maa 22, 2016 5:25 pm

Zijn stem of de vent zelf? Stiekem vind ik 'm een beetje gay hihihi Laughing

Cynthia
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Smellycat op di maa 22, 2016 5:47 pm

Ja daar dacht ik ook meteen aan haha, maar ik kan dat niet aanzien :p

Smellycat

Terug naar boven Go down

Bericht van Smellycat op di maa 22, 2016 7:51 pm

I don't have a story. I was a happy kid, I'm still happy. Yeah, you could say I've got some daddy issues. But I don't go crying over it.

Elliot Isaac Silverman
01/08/1995 (18)
Een gewone burger uit Australië

FC Cody Allen Christian

eigenwijs – naïef – ijverig – sociaal – recht-door-zee – optimist
Innerlijk
Als klein jongetje was Elliot een vrolijk en avontuurlijk kind dat altijd een lach op zijn gezicht had en doorging tot hij erbij neerviel. Dat heeft hij meegenomen in zijn verdere leven. Nog steeds is hij ijverig, een harde werker die niet snel opgeeft, maar ook erg koppig, als hij iets in zijn hoofd haalt is het er bijna niet uit te praten.
Elliot is een jonge en naïeve jongen die snel zijn vertrouwen in mensen plaatst en altijd het beste in hen ziet, wat hem niet altijd ten goede komt. Hij staat positief in het leven en gaat niet snel bij de pakken neerzitten. Elliot zegt wat hij denkt en neemt niet vaak aan blad voor de mond, iets waar mensen soms wel van kunnen schrikken.
Als achttienjarige jongeman heeft hij een aantal goede vrienden verzamelt en schrikt niet af van het ontmoeten van nieuwe mensen. Hij wilt het beste van zijn leven en daar hoort vallen en opstaan bij.

Uiterlijk
Elliot is van gemiddelde lengte, 1.78, dus niet bijzonder lang maar ook niet klein. Hij heeft een ovaal gezicht met zachte vormen, smalle wenkbrauwen met grijsblauwe ogen en lichtjes gevulde lippen met rechte, witte tanden.
Hoewel hij nog een jongensachtig uiterlijk heeft, is hij op weg naar de transformatie van tiener naar twintiger. Hij is niet drastisch gespierd maar heeft wel een atletische lichaamsbouw.
Zijn kapsel is donkerblond en vaak warrig gestyled wat hem een nonchalant uiterlijk geeft. Op zijn gezicht ligt vaak een glimlach en zijn ogen staan vrolijk, maar wanneer die lach verdwijnt kan Elliot er heel afstandelijk en zelfs kwetsbaar uitzien.

Geschiedenis
Elliot is opgegroeid met zijn alleenstaande moeder die geen moment stilgezeten heeft om rond te komen met haar zoontje. Ze waren niet per se arm, maar er was zeker geen ruimte voor etentjes of uitjes of andere leuke dingen.
Hij groeide op in een simpele buurt met veel vriendjes en vriendinnetjes, ging naar school en even later naar de High School. Hij is nooit gepest geweest, kon het altijd met iedereen goed vinden, haalde goede cijfers en had zo nu en dan een vriendinnetje. Toch is Elliot nog nooit een meisje tegengekomen die hem gek van verliefdheid maakte. Hij was altijd actief in meedoen met sporten en clubs en bijbaantjes hebben. Hij heeft zeker niet stilgezeten tijdens het opgroeien.
Elliot heeft altijd geweten dat hij een papa had die er niet was, maar zijn moeder sprak er niet graag over en dat respecteerde hij.
Maar op zestienjarige leeftijd, middenin zijn rebellerende puberteit, begon het aan hem te knagen. Uiteindelijk heeft zijn moeder opgebiecht hoe alles zit, en dat zijn vader niet zomaar een man is. Hij is de heuse koning van Australië.
Sinds die bom in barstte heeft Elliot zich nooit ook maar één dag gevoeld alsof hij heel wat beter was omdat hij zogenaamd koninklijk bloed door zijn aderen had stromen. Zijn moeder verbood hem op enig contact met de koning, omdat ze zich nog altijd bedrogen voelde, en vooral vond zat hij haar zoon in de steek had gelaten.

Huidige situatie
Elliot heeft zijn middelbare school afgemaakt en wil graag naar de universiteit, maar daar is bijna geen geld voor, gezien hij financieel enkel op zichzelf en zijn moeder kan rekenen. Nooit heeft hij één rooie cent ontvangen van zijn biologische vader en dat hoeft hij ook niet, Elliot wil zelf voor zijn geld werken.
Ondanks dat is Elliot vastbesloten achter zijn genen te komen en is vooral heel nieuwsgierig naar zijn halfzusje Robin Foster die hij van televisie en uit tijdschriften kent. Hoewel zijn moeder het er niet mee eens is, besluit Elliot een baantje te nemen in het Royal Palace om zo in contact te kunnen komen met zijn halfzus.

Interesses en hobby’s
Als er iets is wat Elliot graag doet, dan is het sporten. Alles mag. Van het veld tot aan water tot simpel op een skateboard. Hij is voor alles in en deinst niet terug om iets nieuws te proberen.
Natuurlijk is Elliot ook geïnteresseerd in meisjes, zoals zijn leeftijd ook wel verlangd. Hij is niet iemand die van het ene naar het andere springt, hij vind het belangrijk om een goeie vriendschap en band met iemand op te bouwen, maar in daten en feesten ziet hij geen kwaad.
Een geheim talent van Elliot is dat hij erg goed in schrijven is. Stiekem zou hij een bestseller willen schrijven die de hele wereld rondgaat, maar deze droom geeft hij niet graag toe.

Smellycat

Terug naar boven Go down

Bericht van Smellycat op di maa 22, 2016 7:51 pm

cheers cheers

Smellycat

Terug naar boven Go down

Bericht van Smellycat op di maa 22, 2016 7:59 pm

En aangezien ik dan toch al zo goed bezig ben *hairflip* onze plotjes. We moeten nog even een volgorde bedenken en dan kunnen we zo goed als beginnen *doet een dansje*

plotjes
1. samen film kijken en in slaap vallen; lepeltje lepeltje wakker worden en erom lachen
2. doen alsof ze een relatie hebben
3. sergs verjaardag
4. jacuzzi met een jongen en meisje, Selliot alleen aandacht voor elkaar, jongen en meisje vertrekken en krijgen later iets samen
5. dag van leven wisselen
6. weddenschap jongen versieren, verliezer skinny dipping, samen slapen op Sergs kamer
7. elliots beste vriend heeft ongeluk gehad en ligt in coma, hij belandt dronken in een club; serg vind hem en neemt hem mee terug naar paleis
8. elliots verjaardag
9. gevecht; politiebureau; geld; uitspraak
10. skaten
11. uitgaan en ladderzat zoenen; foto op internet
12. tennissen
13. paardrijden
14. elliot komt in sergs kamer en gaat liggen op ligbank (serg speelt psycholoogje)

Smellycat

Terug naar boven Go down

Bericht van Cynthia op di maa 22, 2016 8:17 pm

ELLIOTJE en ONZE PLOTJES
Al die foto's van wat jongere Cody toen hij nog geen halve bodybuilder was ♥
En nu wil ik Sergius' beschrijving ook posten maar die klopt volgens mij niet eens en het is ook gewoon zó slecht Embarassed

Cynthia
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Smellycat op di maa 22, 2016 8:19 pm

Hahaha ja man. Friggin' Cody...
Ik heb deze niet echt nagelezen volgens mij moet er ook wel wat aan aangepast worden maarja

Smellycat

Terug naar boven Go down

Bericht van Cynthia op di maa 22, 2016 8:41 pm

We hebben eigenlijk nooit uitgedacht hoe ze op die foto op internet van de zoen gaan reageren hè Laughing
Nou ik vind dat ze er gewoon keihard om moeten gaan lachen enzo, hihihi. Maar dit zien we nog wel tijdens het schrijven enzo natuurlijk
HAHA hoe zijn we op dat jacuzzi plotje gekomen, het is zo geniaal *applausje*
OH JA OMG bij het tennissen hadden we bedacht dat ze allebei hun agressie even kwijt moesten (waarom ze dat waren weet ik even niet meer) dus gingen ze heel fanatiek spelen en toen hadden we nog het idee dat ze samen gingen douchen en dat ging niet goed met onze futuristische Selliot gedachten aka relatie Selliot aka... hot
Selliot moet gewoon heel veel sporten samen gaan doen iep
Even kijken... Het paardrijden hebben ze het al over gehad of nou ja het is meermaals voorbij gekomen en ELLIE GAAT SERG PAARDRIJLES GEVEN OMG. Dus het paardrijden komt denk ik ergens in het begin
Dat van Elliots beste vriend in coma hadden we volgens mij ook ergens in het begin gepland, tenminste, dat had ik in mijn hoofd, omdat ze elkaar dan nog niet heel goed zouden kennen zeg maar
En op het moment zie ik Selliot tegen elkaar liggend op een ligbank zoals die bij de psycholoog staat voor me, smelt, doei

Cynthia
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Cynthia op zo mei 08, 2016 6:53 pm

I love you

Cynthia
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Smellycat op zo mei 08, 2016 8:39 pm

OMG CYN IMAGINE SERGIUS

Smellycat

Terug naar boven Go down

Bericht van Cynthia op zo mei 08, 2016 8:45 pm

OEH
Ze kijken alleen niet zo vrolijk, hihi

Cynthia
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Smellycat op zo mei 08, 2016 10:11 pm

Ik vind Cody's blik anders wel iets leuks hebben. "Rawr" of zo. En die ander kijkt meer van "oh fuck"

Smellycat

Terug naar boven Go down

Bericht van Cynthia op zo mei 08, 2016 10:25 pm

Hmmm ja dat is wel zo, hihi. Sergius zo iig niet zo kijken als Elliot 'm zo vast heeft Wink Of misschien toch wel. Hihihi

Cynthia
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht van Smellycat op ma mei 09, 2016 5:48 pm

We komen er nog wel achter mhihihi

Smellycat

Terug naar boven Go down