♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Re: ♥ Selliot: Prins&Stalknecht ♥

Bericht van Smellycat op ma sep 04, 2017 10:48 pm

Elliot
Ik dook ineen toen de bal in het Australische goal belandde, alsof het doelpunt me fysieke pijn bezorgde, en kreunde in teleurstelling. Na het horen van Sergius' woorden drukte ik het lege blikje plat tegen mijn borst en wierp deze in een perfecte boog in de afvalbak een eindje bij ons vandaan.
Ik herstelde mijn houding en keek enthousiast opzij. "De wedstrijd is nog niet voorbij," zei ik terwijl ik een nieuw drankje uit de emmer viste.
Maar toen de tweede helft er op enkele minuten na bijna op zat en er nog altijd niets aan de score was veranderd, begon mijn hoop te vervagen. Ik was gefocust op het scherm, voorover gebogen en mijn handen voor mijn mond gevouwen. Australië was al even in de aanval, maar kreeg de bal er elke keer nét niet in - het was gruwelijk spannend. Het Bosnische team begon moe te worden, en toen de verdediging even verslapte, grepen de Australiërs hun kans. Ik sprong overeind toen de bal in het goal van Bosnië terecht kwam, waarbij waarschijnlijk een schreeuw van geluk mijn mond verliet, hoewel ik het zelf niet echt doorhad. Mijn wangen gloeiden van opwinding toen ik weer ging zitten en in één keer mijn blikje leeg slurpte.
De wedstrijd eindigde uiteindelijk in gelijkspel, en de nabeschouwingen verschenen, maar daar toonde op een enkele fanatiekeling na niemand veel interesse in.
Smellycat

Aantal berichten : 91

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Cynthia op vr jun 01, 2018 2:46 pm

Nieuwe meet: tennissen

Sergius
De zon scheen fel, de wagens op het terrein blonken en het water glinsterde in de verte. Een dag zoals alle anderen op Honolulu, Hawaï. Het was prachtig, en tegelijkertijd tergend. Kon ik me zo voorstellen. Door de glazen van mijn Michael Kors zonnebril gleden mijn ogen langs de tuinen, gebouwen en faciliteiten van de delen van het paleis waar ik langskwam. Vandaag had ik geen afspraken, ook geen verplichtingen. Verder was ik nog geen bekenden tegengekomen op mijn pad. Ik genoot op zich wel van de rust en kalmte, maar om de hele dag alleen te zijn, zag ik niet echt zitten. Misschien zou ik vanavond bij het diner nog wat bekenden tegenkomen.
Om de tijd te doden en in shape te blijven, had ik besloten sportkleding aan te trekken. Een wit tennisbroekje en witte polo met enkele gekleurde strepen van Lacoste sierden mijn lichaam. Hardlopen was een sport waar ik op het moment even geen zin in had, dus mijn oordopjes had ik in mijn kamer gelaten. Er waren talloze andere sporten die op het terrein van het paleis beoefend konden worden. De meesten vereisten echter wel meer dan één deelnemer. Misschien kon ik gaan tennissen. Er zouden hier op de tennisbanen vast wel ballenkanonnen aanwezig zijn. Wie weet wat ik er verder tegenkomen zou.
Op een lichte tred begaf ik me naar de tennisgelegenheid.
Cynthia
Admin

Aantal berichten : 633

http://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Bericht van Smellycat op zo jun 03, 2018 11:53 pm

Elliot
De ochtendzon brandde op mijn schouders terwijl ik door de straten van Honolulu crosste. De mountainbike waarmee ik me over de afgesleten straatstenen transporteerde behoorde toe aan Christophe, een aardige gast vanuit Frankrijk, in dienst als sous-chef in de paleiskeuken. Zo nu en dan leende ik zijn fiets op vrije dagen zoals deze. Door mijn uurrooster had ik in de afgelopen weken een ritme ontwikkeld, en aangezien ik er elke ochtend vroeg uit moest, was het verschijnsel van uitslapen zo goed als onmogelijk geworden.
Maar het was geen straf om vroeg wakker te worden op een plek als deze. Hier waar de zon altijd scheen en waar de kleuren feller leken dan waar dan ook op aarde. Zo had ik ook deze ochtend vroeg de fiets gepakt om een kijkje te nemen in de stad, tussen de lokale bevolking. Ik was beland op de markt en had mezelf getrakteerd op een aantal stukken verst fruit en een kokosnoot dat ter plekke voor drink-klaar gemaakt werd. Het begon een gewoonte te worden.

Ondertussen stond de zon hoog en tikte de klok naar de middag toe. Ik dacht na over hoe ik de rest van mijn dag ging spenderen terwijl het paleis naderde in de verte. Een dagje niks doen kwam niet vaak voor in mijn dagelijks leven, maar het zou geen overbodige luxe zijn. De dagen die ik spendeerde bij de paarden en in de stallen waren zwaar, maar ik was hard werken gewend, en als ik om me heen keek was dit het allemaal dik waard.
Terwijl ik het terrein op liep met de fiets aan mijn hand, overwoog ik het idee om de rest van de dag in een hangmat aan het strand te gaan liggen, maar mezelf kennende zou ik het nog geen twintig minuten uithouden. Stil zitten was niet weggelegd voor Elliot Silverman.
En dus besloot ik, nadat Christophe's bike veilig en wel opgeborgen was, een kijkje te nemen op het sportterein van het paleis. Ik nam de eerste beste afslag en belandde op de tennisbanen. Puur om een kijkje te nemen, tennis was niet iets dat ik vaak had gedaan in mijn leven, maar het was een amusant spel. Waarom een mens er in godsnaam voor zou kiezen om, met deze hitte, heen en weer te rennen om op een balletje te slaan, was voor mij nog een mysterie. Dat verklaarde blijkbaar ook waarom de meeste tennisbanen er verlaten bij stonden. Ik wilde me net omdraaien en vertrekken, toen ik een bekende figuur het terrein op zag komen. De prins waarmee ik een tijdje terug nog naar een voetbalwedstrijd had gekeken.
Ik stak mijn hand in de lucht en verwijderde met de andere mijn zonnebril. "Good afternoon," begroette ik hem allervriendelijkst.
Smellycat

Bericht van Cynthia op ma jun 04, 2018 3:50 pm

Sergius
Het vele groen dat geïmplementeerd was in de omgeving van het paleis bleef me keer op keer verbazen. Uiteraard was ik een goed onderhouden tuin met prachtige struiken en planten gewend, maar hier was het toch echt totaal anders dan in Bosnië. De leefomstandigheden verschilden dan ook heel erg. Ik wist vrij weinig van al het groen en was ook niet geïnteresseerd in de behendigheid van groene vingers, maar kon het beeld dat het gaf wel waarderen. De wandelpaden lagen er ook nog eens keurig tussendoor.
En zo belandde ik bij de sportgelegenheden. De tennisbanen waren vrijwel uitgestorven, zag ik al. Op een baan 7 banen verder dan waar ik me nu ongeveer bevond, stond wel een ballenkanon. Dat werd zelf op zoek naar tennis equipment. En uitzoeken hoe dat apparaat precies werkt...
In mijn rechterooghoek zag ik een figuur verschijnen. Toen ik iets beter keek, zag ik dat het de welbekende stalknecht was. Mijn lippen krulden lichtelijk om bij de gedachten aan de avond die ik reeds met hem gehad had.
"Good afternoon to you too." Ik glimlachte naar hem. Toen bedacht ik me dat ik het beste mijn zonnebril voor mijn ogen weg kon schuiven ten teken van vriendelijkheid. Hij kon net blijven zitten tussen mijn blonde krullen. Michael Kors hè. "How are you doing?"
Cynthia
Admin

Bericht van Smellycat op di jun 05, 2018 5:36 pm

Elliot
Terwijl ik de prins naderde viel het me op dat hij erg sportief gekleed was. Niet gek op een plek als deze.
"I'm good, having a day off," antwoordde ik met een glimlach. "What about you? You play tennis?"
Smellycat

Bericht van Cynthia op di jun 05, 2018 9:04 pm

Sergius
"Nice. You're enjoying it?" Na heel wat dagen en of uren gewerkt te hebben, leek het me wel fijn om een vrije dag te hebben. Niet dat ik echt enige ervaring had wat dat betreft.
Zijn opmerking liet me mijn kleren scannen met een glimlach. "Sort of..." Kort keek ik hem aan. "I don't have a partner though, so I was planning to use a machine. Hit some balls back." Als ik überhaupt tennis zou gaan spelen.
Cynthia
Admin

Bericht van Smellycat op wo jun 06, 2018 9:21 am

Elliot
"Well, I don't have any plans..." hintte ik met een scheve grijns. Ik keek kort om me heen en stak toen mijn vinger op om aan te geven dat de prins enkele momenten geduld moest hebben. Na een kort sprintje tot aan één van de ruimtes gebouwd rondom de tennisbanen had ik een netje ballen en twee rackets weten te fixen. Ik was nog geen twee minuten weg geweest voor ik weer voor Sergius stond.
Ik reikte mijn hand uit om hem een racket te overhandigen en keek hem uitdagend aan. "What d'ya say?"
Smellycat

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: