RPG en ORPG forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ideeën RPG's

5 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van Smellycat do feb 18, 2016 9:55 pm

Zal ik een praattopic aanmaken dan kunnen we daarin verder overleggen ?
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van Gast do feb 18, 2016 10:08 pm

Smellycat schreef:
Cynthia schreef:Zo zag ik het ook voor me (: En ja inderdaad, door de diversiteit kunnen ze ook zeker meer leren van elkaar
+ is het hebben van een gave algemeen bekend? Of weten de meesten er niet vanaf?

denk dat sws iedereen het van het kamp weet?
Ik denk niet dat het algemeen bekend is want dan zouden er denk ik ook ruzie/rellen onderling de 'gewone mensen' en de 'bijzondere mensen' ontstaan. Misschien sommige wel, maar de meeste niet i guess.

Het kan wel dat je ook nog mensen hebt die ze 'opsporen' en voor een ander doel willen gebruiken of idk of mee willen experimenteren. Maar dan lijkt het ook weer beetje op hoe heet t ook alweer met tris en four, dat de 'bijzondere' opgespoord worden enzo

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van Gast do feb 18, 2016 10:09 pm

Smellycat schreef:Zal ik een praattopic aanmaken dan kunnen we daarin verder overleggen ?
ja is goedd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van DikkeVetteVlinder do feb 18, 2016 10:12 pm

Experimenteren lijkt me een beetje cliche, en iets waar je vandaag de dag haast niet mee weg komt, zeker niet op jongeren die sowieso gemist gaan worden als ze verdwijnen.
Mensen die problemen met ze hebben zou kunnen, maar ik denk dat de meesten buiten hun kennissenkring niemand erover inlichten, en dan nog alleen mensen met wie ze close zijn
DikkeVetteVlinder
DikkeVetteVlinder

Aantal berichten : 267

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van Smellycat do feb 18, 2016 10:32 pm

Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van Gast do feb 18, 2016 11:00 pm

yay

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van Cynthia ma apr 06, 2020 12:19 pm

Een ander idee is; het volgende RPG-idee naar hier halen: https://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/rpg-palace-of-nobility-2-282473.0.html
Cynthia
Cynthia
Admin

Aantal berichten : 764

https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van DikkeVetteVlinder di apr 07, 2020 2:31 pm

Ohh ja, leuk!
DikkeVetteVlinder
DikkeVetteVlinder

Aantal berichten : 267

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van Smellycat wo apr 08, 2020 2:03 pm

Kunnen we wel proberen. Ik heb Elliot en Dixie, maar vind Dixie niet echt meer boeiend of zo dus ga dan enkel Elliot houden
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van Cynthia wo apr 08, 2020 6:53 pm

Oké even alle huidige ideeën op een rijtje:
- Universiteitsleven (meld je hier: https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com/t37-university-of-california-san-diego)
- Paleis met adellijken op Hawaii (zie https://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/rpg-palace-of-nobility-2-282473.0.html voor een impressie van hoe en wat)
- Zomerkamp met jongeren met een gave (meld je hier: https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com/t32-praattopic-camp-talentum)

Andere ideeën? Plaats hier een berichtje, we horen het allemaal graag Very Happy
Cynthia
Cynthia
Admin

Aantal berichten : 764

https://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van Hathi do apr 09, 2020 4:36 pm

Hathi schreef:Circus Cesarini
Circus Cesarini is een wereldberoemd rondreizend opvangtehuis voor kansarme jongeren. Hier leren ze een gevoel van eigenwaarde kweken door van hun talenten gebruik te maken: koorddansen, leeuwentemmen, voor clown spelen, of juist de simpele klusjes als kaartjes verkopen, misschien zelfs administratie doen. Circus Cesarini wordt volledig door dit soort jongeren gerund, bijgestaan door circusdirecteur Giuseppe Cesarini, een gezellige Italiaan met bijbehorende snor en circusdirecteurenbuik, en diens Poolse koorddanseresvrouw Sveta.

Sidder
Diep in de bossen van Finland bevindt zich een topgeheime trainingsfaciliteit van de regering, omringt door hekken met schrikdraad en een brede gracht vol sidderalen. De kinderen die hier wonen worden Sidders genoemd. Ze zitten hier vaak al hun hele leven en worden onderworpen aan allerlei indoctrinaties, zware militaire trainingen en heftige psychologische sessies, om zo gemanipuleerd te worden tot de perfecte soldaten. Zonder angst, zonder medelijden, die kunnen doden zonder geluid, binnen vijf seconden en perfect kunnen infiltreren in de samenleving. De meeste kinderen weten niet beter, totdat er plotseling een nieuwe jongen op afdeling Y komt, de op een na laatste afdeling voordat de kinderen 18 worden en als soldaat moeten infiltreren in de samenleving.
Waar de Labjassen echter geen rekening mee hielden, is dat deze jongen te oud is om te worden beïnvloed door hun projecten en veel slimmer is dan ze dachten. Hij wil ontsnappen. Zal het hem lukken de rest van de Sidders te overtuigen?


League of Misfits
Een aantal jongeren uit het hele land worden al jarenlang gepest. Om hun uiterlijk, hun geaardheid, hobby's, huidskleur of bepaalde afwijkingen. Ze zoeken op internet contact met lotgenoten en zo leert een groepje van 5 (?) jongeren elkaar steeds beter kennen. Uiteindelijk besluiten ze hun pestkoppen eens flink terug te pakken, want ze zijn het zat zich te verstoppen.

Een nieuwe koning
(geïnspireerd op het boek Koning van Katoren)
Het land (...) wordt al jaren geregeerd door een raad van 12 ministers, sinds de vorige koning plotseling overleed en geen erfgenaam naliet. De ministers regeren met harde hand en zijn niet zomaar van plan hun macht op te geven. Daarom hebben zo voor iedere persoon die zich aanmeldt om koning te worden, een aantal onmogelijke opdrachten. Deze opdrachten hebben tot nu toe tot de dood van iedere kandidaat geleid. Toch staat er een nieuwe kandidaat op. Zal het hem wel lukken?

Dit waren oude ideeën van mij!
Hathi
Hathi

Aantal berichten : 77

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van Smellycat do apr 09, 2020 4:48 pm

Gave ideeën allemaal!
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van DikkeVetteVlinder do apr 09, 2020 4:56 pm

Handig overzichtje!

Paar ideetjes;
- Iets met gangs lijkt me best vet. Ik heb echt een craving voor cheesy-crime shit, haha

- Een apocalypse-setting is ook wel tof, met personages die moeten zien te overleven in een wereld die op z'n kop staat en daar een nieuw ritme in moeten zien te vinden, waarin ineens een compleet andere set vaardigheden nuttig is dan in hun leven voordat alles anders werd.

- Jongeren die ergens op vakantie/kamp/oid zijn, waar iets niet klopt. Kan iets paranormaals zijn, of iets realistischers, maar in ieder geval kunnen ze niet zomaar weg en is het in hun voordeel om proactief naar een oplossing te zoeken

- Paranormaal onderzoeksbureau; ook onder niet-menselijke wezens worden er dingen gedaan die niet door de beugel kunnen en dit team is voorbereid om misdaden van bovennatuurlijke aard aan te pakken
DikkeVetteVlinder
DikkeVetteVlinder

Aantal berichten : 267

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van Smellycat do apr 09, 2020 5:01 pm

Die apocalypse setting spreekt mij het meest aan (grote walking dead liefhebber hier)
Smellycat
Smellycat

Aantal berichten : 207

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van DariusMortee do apr 09, 2020 5:09 pm

Toffe ideeën allebei!
DariusMortee
DariusMortee

Aantal berichten : 47

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën RPG's - Pagina 6 Empty Re: Ideeën RPG's

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum