Purgatory

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Purgatory

Bericht van Unholy op vr jul 19, 2013 6:47 pm

Een aantal jongeren komt bij een ongeluk m het leven, om in het hiernamaals terecht te komen. Logischerwijs willen ze naar de hemel, als ze eenmaal doorhebben waar ze zijn. Al gauw echter, ontdekken ze dat de concepten hemel en hel minder strak zijn als altijd gedacht in de wereld der levenden; van beide kanten word er aan hen 'getrokken' en het is duidelijk dat beide partijen zeer veel belang bij deze nieuwe zieltjes hebben.
Daar komt bij dat in het vagevuur, waar ze zijn en wat een grote wildernis is, allemaal lugubere wezens dwalen; wezens die nooit de hemel of de hel gehaald hebben en opnieuw zijn gestorven, daarmee verdoemd zijnd tot een monster worden. Sterven blijkt ook hier dus nog mogelijk, wat hun positie alleen maar onaangenamer maakt.

Regels:
- Hou je een beetje aan je lijstje. Het boeit me niet zo hoe uitgebreid die is, want ik ga ervan uit dat iedereen zijn of haar chars goed genoeg kent om ook zonder het personage goed te kunnen spelen.
- Je ziet maar in welke vorm je tikt; waar je je maar goed bij voelt, zou ik zeggen.
- Hou een beetje rekening met elkaar

Mijn charsel:
Voornaam: Alona
Achternaam: Garcia
Titel/bijnaam: Lo/Al
Vader en moeder: Onbekend
Geboortedatum: Onbekend, al is het zeer waarschijnlijk dat ze begin twintig is; zelf weet ze 't ook niet exact
Lengte: 1.78
Gewicht: 57
Lichaamsbouw: Afgetraind en slank
Kleur ogen: donkergrijs
Haar kleur: blond

Geaardheid: Biseksueel
Persoonlijkheid: Aan de oppervlakte is Alona een en al confidence. Ze ziet er goed uit en weet dit. Ze is gefocust op haar lichaam en wil deze in topvorm houden. Ze is flirterig zo nu en dan maar heeft veel moeite met het aangaan van een daadwerkelijker relatie - al is bindingsangst niet meteen een term die men snel op haar plakt, vooral omdat ze eigenlijk ook nog niet echt móeite heeft gedaan een relatie te onderhouden. Emotioneel lijkt ze stabieler dan ze is. Ze is niet altijd even eerlijk, kan lui zijn en heeft schijt aan.... vrij veel eigenlijk.
Onder dit alles zit onzekerheid; ze weet weinig van zichzelf, weet eigenlijk niet precies wie ze is en wie haar familie is. Dit wil ze compenseren, en daar komt haar arrogante houding uit voort. Ze zoekt onbewust een doel in haar leven, maar weet tegelijkertijd niet welke kant ze in godsnaam op moet.
Karaktertrekken die opvallen; koppigheid, veel zelfvertrouwen, ogenschijnlijke arrogantie, zorgvuldig verborgen onzekerheid en bevooroordeeldheid.

Hobby’s: Feesten, zuipen en dansen. Ze is stripper en danseres in een nachtclub en kan niet ontkennen dat ze het werk leuk vindt. Verder houdt ze van edelstenen en weet ze er inmiddels redelijk wat vanaf.
Houdt van: Wederom; feesten, uitgaan. Naast dansen is hardlopen ook iets wat ze graag doet.
Houdt niet van: Onverzorgde mensen; ze walgt ervan en als ze eerlijk moet zijn ziet ze liever ook geen mensen met duidelijk overgewicht. Ze haat het om de les gelezen te worden en zal daar ook eigenwijs op reageren. Kritiek is een no-go bij haar. Ook zelfreflectie heeft ze een hekel aan, net als een spiegel voor gehouden worden.
Relaties: Redelijk veel, alleen oppervlakkig en van korte, zeer korte duur
Vrienden: enkelen
Vijanden: Genoeg
Eigendommen: Wat redelijk moderne gadgets en een Colt. 45

Verleden: Opgegroeid in een weeshuis heeft ze nooit veel van haar achtergrond geweten. Ze was als jong meisje al ontzettend moeilijk en maakte overal een strijd van. Ook was ze vreselijk bazig en toen al veroordelend.
Op haar twaalfde ging ze naar een pleeggezin. Als beginnende puber rebelleerde ze daar waar ze maar kon. Ze werd verscheidene malen overgeplaatst tot op haar achttiende. Ze ging op zichzelf wonen en was al een poosje als danseres actief en omarmde haar vrijheid met beide armen.
Ze studeerde, maar nam het niet serieus.

Doodsoorzaak: Auto-ongeluk terwijl ze zwaar onder invloed was.

Unholy

Aantal berichten : 249

Terug naar boven Go down

Re: Purgatory

Bericht van Cynthia op ma jul 22, 2013 11:06 am

Naam: Judith Adia Conrad
FC: Halle Berry
Land van herkomst: Verenigd koninkrijk
Geboortedatum: 21 mei 1984, ze is dus 29 jaar oud.
Sterftedatum: 29 juni 2013.
Doodsoorzaak: Haar familie is al verscheidene keren bedreigd, maar vaak werden de bedreigingen niet serieus genomen. Op 29 juni was de familie Conrad aanwezig bij een plechtige ceremonie. Plotseling klonken er schoten. Judith werd geraakt en was op slag dood.
Innerlijk: Judith is geboren als dochter van een stinkend rijk echtpaar. Men dacht dat ze mede hierom erg arrogant zou zijn, maar dit is ze helemaal niet. Judith is een lief meisje dat nog geen vlieg kwaad doet. Ze is bijna altijd vrolijk en probeert overal het positieve van in te zien. Ze is erg naïef, maar er wordt niet vaak misbruik van haar gemaakt, omdat haar ouders haar tegen alles beschermden. Tenminste, totdat ze achttien jaar oud was.

Uiterlijk: Judith heeft een getinte huid. Ze heeft bruine ogen. Haar haar is redelijk kort en staat vaak iets naar boven. Altijd draagt ze een laag make-up, mascara en lipgloss.
Hobby’s: Lachen, knuffelen, kletsen, whats-appen met vrienden en vriendinnen, dansen, muziek luisteren, zingen, acteren.
Leven: Judith is geboren als dochter van een stinkend rijk echtpaar. Ze kon alles krijgen wat ze maar wilde en wat te koop was. Vanaf toen ze klein was zag Judith er elke dag al geweldig uit in haar designer kleding. Ze kreeg de eerste elf jaar van haar leven privéles, omdat haar familie al een paar keer bedreigd was en Judith daarom niet naar een openbare school kon gaan. Haar middelbare schooltijd mocht ze wel doorbrengen op een gewone middelbare school. Hier kreeg ze veel vriendinnen en was haar klas heel hecht. Nadat ze haar havo-opleiding had afgerond, ging ze naar de drama school alra, die vlakbij London zit. Hier heeft ze na drie jaar de opleiding succesvol afgerond. Ze heeft in haar leven in een aantal grote films gespeeld. Ze had wel kleine rollen, maar toch, ze speelde er in mee. Ze heeft een hoofdrol gehad in een grote film. Hierna gebeurde het vreselijke en werd ze neergeschoten.

“Judith was the best person I have ever known. She is so sweet, and she was almost always happy. The world has to live with one angle fewer now.” Een vriendin van Judith die sprak op haar begrafenis.

Cynthia
Admin

Aantal berichten : 625

http://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Go down

Bericht van Cynthia op za aug 17, 2013 12:41 pm

Judith
Ik opende mijn ogen. Tenminste, ik dacht dat ik mijn ogen opende. Om me heen zag ik iets wat nog het meest leek op een bos. Er stonden bomen en struiken. Het was er niet heet. Tenminste, ik voelde geen hitte. Langzaam probeerde ik op te staan. De grond was wat modderig. Ik had niet de perfecte schoenen aan voor deze gelegenheid. Toen ik stond, keek ik om me heen. Zover ik kon kijken, zag ik bomen. Ik keek even naar boven. Boven me zag het er vaag uit, onbeschrijflijk gewoon. Het zag er niet uit als de lucht en het waren geen wolken. Wat was het dan? Ik wist niet waar ik was en begon te lopen.
Na een tijdje gelopen te hebben was ik nog steeds in het bos. Hopeloos ging ik op een steen zitten en steunde ik met mijn hoofd op mijn handen. Ik wist niet wat ik moest doen. Waar was ik beland?

Cynthia
Admin

Aantal berichten : 625

http://rpg-en-orpg-nl.actieforum.com

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud Vandaag om 5:11 pm

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: